ტტრენინგის დასაწყისში ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზანი და ამოცანები, შემდეგ კი ისაურა მოსწავლეთა პროექტების შეფასებაზე და გაგავცნო შერფასების სტრატეგიები. შემდეგ საკითხავი მასალის რესურსებიდან ჩამოვტვირთეთ განმავითარებელი თვითშეფასების რუბრიკა და შევავსეთ კითხვარი, შემდეგ კი ავიტვირთეთ ელ. ფოსტაზე.
ტრენინგის შემდეგ ნაწილში გავეცანით შეფასების რუბრიკებსა და ტიპებს და წავიკითხეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა, რის შემდეგაც განვიხილეთ საკითხავი მასალის რესურსებში მოცემულ სხვადასხვა დავალების შეფასების რუბრიკებს და შევქმენით მოსწავლის ნაშრომისათვის შეფასების რუბრიკა. ტრენინგზე შეფასების რუბრიკა ავტვირთეთ ელ. ფოსტაზე.
ტრენინგის შემდეგ ნაწილში გავეცანით შეფასების რუბრიკებსა და ტიპებს და წავიკითხეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა, რის შემდეგაც განვიხილეთ საკითხავი მასალის რესურსებში მოცემულ სხვადასხვა დავალების შეფასების რუბრიკებს და შევქმენით მოსწავლის ნაშრომისათვის შეფასების რუბრიკა. ტრენინგზე შეფასების რუბრიკა ავტვირთეთ ელ. ფოსტაზე.
ნათი კარგად გახსოვს ყველაფერი
ОтветитьУдалитьnaTia kargi gogo xar!
ОтветитьУдалить